KÉRDÉSEK

 

Mennyit fizetek ha az

adatmentés sikertelen?

 

 

 

Hogyan zajlik adataim

helyreállításának menete?

 

 

 

 

 

 

 

Mennyi idő múlva

kapom vissza elveszett

adataimat?

 

 

 

 

Aznapra lehet

adatmentést kérni?

 

 

 

Mivel segíthetem a

gyorsabb munkát?

 

 

 

 

Mi történik adataimmal

sikeres mentés után?

 

 

Formáztam/teljesen

letöröltem az adathordozót.

Van még esély az adataim

visszaállítására?

VÁLASZOK

Egy fillért sem. Ügyfelünk az átvételkor - fizetés előtt - ellenőrizheti a mentett adatok teljességét, használhatóságát. Így kerülhető el bármilyen félreértés.

 

1.) Személyesen, postán vagy futárral eljuttatja hozzánk az adathordozót.

2.) Még aznap de legkésőbb egy munkanapon belül szakértői véleményt kap az adatvisszanyerés befejeztének körülbelüli időpontjáról és annak várható költségéről. Ha azzokkal egyetért, megbízást ad adatmenésre és mi elkezdjük a munkát.

3.) Ön kiválasztja hogy milyen adathordozón kéri a mentett adatokat (winchester, DVD stb.).

4.) A visszanyert adatokat Ön személyesen ellenőrzi átvevő irodánkban. Amennyiben az irodánktól való távolság miatt nem éri meg személyesen eljönnie, akkor e-mailben küldünk Önnek mintákat a visszanyert fájljaiból, így győződhet meg azok hitelességéről, használhatóságáról.

5.) Számlázás, fizetés.

 

 

1.) CD, DVD 1 nap és általában ennyi idő a pendrive és memóriakártya mentése is.

2.) Nagyobb adathordozóknál az egész folyamat több nap is lehet. Az időtartam függ a sérülés mértékétől és az dathordozó kapacitásától.

3.) Kérhet SOS adatmentést is: adathordozó méretétől függetlenül 1- 3 nap alatt +20% felárért.

 

 

 

Igen lehet. Kisméretű adathordozóknál amennyiben az adathordozó 10:00 óráig beérkezik, nagyobb adathordozóknál reggeli beérkezéssel a hiba komolyságától függően.

 

 

 

1.) FONTOS! Ne próbálkozzon újraindításokkal, ne kocogtassa, ne szedje szét az adathordozót! Ezekkel ne csökkentse/hiúsitsa meg a sikeres adatmentés esélyét. Az adattárolót gondosan csomagolva szállítsa hozzánk.

2.) Gyorsítja a munkánkat ha pontosan tudja a visszaállítandó állományok és könyvtárak nevét, kiterjesztését.

3.) Hibajelenség leírása. Mi történt a adatvesztés, géphiba fellépése előtt?

4.) Mi történt a hiba fellépése után?

 

 

 

 

Miután átvette tőlünk az adatait, gépeinken azokat maximum 5 munkanapig még tároljuk, utána viszont adatvédelmi okokból kifolyólag megsemmisítjük azokat.

 

 

 

 

 

Ilyen esetekben jó eséllyel visszanyerjük adatait.

 

 

 

 

 

További kérdése van?

Hívja munkatársunkat: 42/508-184 vagy 70/3959-469